Αριστούχος απόφοιτη του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του πανεπιστημίου Αθηνών και του μεταπτυχιακού προγράμματος με τίτλο: «Παγκόσμιο Θέατρο – Θεωρία, Δραματουργία, Πράξη». Το 2008 αποφοίτησε με υποτροφία από τη Σχολή Κινηματογράφου-Τηλεόρασης Λυκούργου Σταυράκου (η πτυχιακή ταινία της με τίτλο Bella απέσπασε Κρατικό Βραβείο Ποιότητας στο 49ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης). Συνέχισε τις σπουδές της στο εξωτερικό με αντικείμενο την Αισθητική της Εικόνας και τη Φιλοσοφία (Freie Universitӓt Berlin). Υπήρξε μέλος της οργανωτικής επιτροπής και επιστημονική συνεργάτης του Ευρωπαϊκού Δικτύου Έρευνας και Τεκμηρίωσης Παραστάσεων Αρχαίου Ελληνικού Δράματος (2012-2015).

Έχει συνεργαστεί με τη θεατρική ομάδα AΤΟΝΑΛ και τη σκηνοθέτη Σοφία Μαραθάκη σε μια σειρά από θεατρικές παραγωγές, με πιο πρόσφατες τις παραστάσεις: Ο Φίλιπ Γκλας αγοράζει μια φραντζόλα ψωμί (Θέατρο 104, 2015-16), La dispute (Φεστιβάλ Αθηνών 2016, Πειραιώς 260, Χώρος Η) και Γενικός Γραμματεύς (Εθνικό Θέατρο- Πειραματική Σκηνή, 2017).

Από τον Σεπτέμβριο του 2014 συνεργάζεται σταθερά ως δραματολόγος με το Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν στον τομέα του ρεπερτορίου (Υπόγειο στο Φως, σκην. Κ. Καπελώνης, Το νησί των σκλάβων, Η Λίλα λέει, Θέλω μια χώρα, Μήδεια: Η βαρβαρότητα του έρωτα, σκην. Μ. Κάλμπαρη, κ.α.) και των έντυπων προγραμμάτων.

Την άνοιξη του 2015 υπέγραψε τη θεατρική μεταφορά του μυθιστορήματος του Herman Broch Οι Υπνοβάτες (Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση, σκην. Θ. Γλυνάτσης). Έχει διασκευάσει για το θέατρο το μυθιστόρημα του Matthew Gregory Lewis Ο Καλόγερος (Skrow Theater, σκην. Β. Μαυρογεωργίου, 2016) και τη συλλογή διηγημάτων Γκιακ του Δημοσθένη Παπαμάρκου (Skrow Theater, σκην. Θ. Δόβρης, 2016). Συνεργάστηκε με τον Βασίλη Μαυρογεωργίου στην devised παράσταση Αβαρία: Πράγματα που άφησα πίσω (Φεστιβάλ Αθηνών 2016, Πειραιώς 260, Χώρος Ε). Την άνοιξη του 2017 υπέγραψε τη δραματουργία στην παράσταση Ο Μορφωμένος (Θέατρο 104, σκην. Κων/νος Μωραἲτης) και συμμετείχε ως δραματουργός στην performance Αυτό το σημείο της γης ( Αγγλικανική εκκλησία, σκην. Νικόλας Χανακούλας). Επίσης, συνεργάστηκε στην όπερα Το Λυκόφως των Χρεών (Εναλλακτική Σκηνή της Ε.Λ.Σ. -Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, σκην. Α. Ευκλείδης, 2017).

Έχει γράψει τα επίμετρα αρκετών θεατρικών εκδόσεων και έχει συμμετάσχει σε επιστημονικά συνέδρια με αντικείμενο εισηγήσεων το πολιτικό θέατρο και την παραστασιολογία του 20ου και 21ουαιώνα.